Breaking News
Loading...

Տխուր

08:58
 

Ես ուղղակի կարոտում եմ... Հայացքդ...Ժպիտդ..Ձայնդ...Քեզ...♥

                                                    ***
Դուք ուղղակի կապված էիք...Դրա համար ես հիմա սպասում նրա զանգին, նրա նամակին...Իսկ նրանից լուր չկա...Դու այսպես ավելի շուտ կսովորես նրա բացակայությանը....♥
                                          
***Ինձ թվում ա, որ չեմ կարող մոռանալ քեզ, բայց միայն թվում ա, որովհետև մեր մեջ ոչինչ էլ չկա...չի էլ եղել, մենք ուղղակի կապված ենք եղել...Ուղեղով մտածելուց հասկանում եմ էս իրականություննա...♥
                                          
***Հիմա հիշում եմ, ոնց էիր ինձ գրկում, բայց հիշում եմ նաև նրան, ով քեզնից առաջ էր գրկում....հաջորդը ևս կլինի...այս անգամ մեկը, ով կդառնա իմ ապագան...իմ ողջ կյանքը....♥
                                         
***Հիասթափված չլինելու լավագույն միջոցը - ոչ մեկից ոչ մի բան չսպասել, բայց չի ստացվում, քանզի բնույթով դու ես այդպիսին, պատրաստ ես նվիրել ու տալ ու հոգիդ նույն է ուզում իր հանդեպ, ցավոք շատ հաճախ կամ գուցե միշտ` հիասթափվում առանց իր կամքի...♥♥♥♥

0 Մեկնաբանություն:

Отправить комментарий

 
Toggle Footer