Breaking News
Loading...

Լսել Red Light Թե՞ Ռաբիզ Կատարում ենք հարցում

10:51

Հետաքրքիր հարց էր։Այս հարցին ես ինձ հարմար պատախսան եմ տվել։Դե իհարկե Red Light, որովհետև ես սիրում եմ Red Light Լսում եմ, և շարունակելու եմ լսել։Եթե իհարկե նրանք շարունակեն լավ նորություններով (կատարումներով,երգերով) մեզ ուրախացնել: Տարբեր մարդիք տարբեր ընտրություն են կատարել այս հարցի շուրջ։Յուրաքանչյուր մարդ ունի իր իրավունքը, և ունի իր ընտրությունը կատարելու իրավունք։Սակայն մենք չենք կարող կանխատեսել և իմանալ բոլոր մարդկանց ընտրությունները։Եվ այսոր մենք կփորցենք գտնել այն հարցի պատասխանը, թե քանի մարդ է լսում Red Light կամ Ռաբիզ։Ճիշտ է այսորվա հարցումով մենք չենք կարող ավարտել մեր եզրակացումները, այսինքն այսորվա հարցումը դեռ ոչ մի նշանակություն չունի որովհետև միայն բլոգի այցելուներն են որ մասնացելու են այդ հարցմանը։
 
Toggle Footer